Ööpäevaringne hooldusteenus

Hooldusteenus sisaldab endas:

  • ööpäevane hooldus-põetus
  • õendusalased protseduurid: arsti ettekirjutatud ravimite manustamine, sidumine, haava hooldus, seisundi jälgimine, patsiendi aktiveerimine
  • vajadusel arsti visiit või perearsti konsultatsioon
  • toitlustamine neli korda päevas
  • lähedaste õeline nõustamine

Täiendavad tasulised teenused:

  • hambaravi, füsioteraapia protseduurid
  • psühholoogi nõustamisteenused
  • juuksur, maniküür, pediküür
  • meditsiinitransport lamavatele klientidele (telefon +372 558 8277)
  • meditsiinitransport ratastoolis klientidele (telefon +372 507 1113)

Kliendi vastuvõtmisel teostatakse tema seisundi hindamine ja koostatakse esialgne õendusplaan, kus kirjaeldatakse patsiendi vajadused, soovid ning olulised toimingud.
Samuti tutvustatakse raviasutuse poolt pakutavaid võimalusi ja elukeskkonda ning -tingimusi ja sõlmitakse teenuse osutamiseks nõusoleku leping.
Tagatud on igapäevaste ravimite tarvitamine vastavalt raviskeemile.
Oma ravimid tuleb kaasa võtta.

Oleme alates 01.05.2020 Eesti Haigekassa lepingupartner õendusteenuse osutamisel üldhooldekodus.

Teenuse hinnad on leitavad hinnakirjast.

Õendushooldusele tulles peab olema arsti suunamiskiri.

Klientide vastuvõtt:

E-R kell 9:00-14:00

Külastusaeg:

E-R kell 15:00-16:30
L, P kell 10:00-12:00

Kontaktid:

Registratuur: +372 333 1100 (E-R kell 8:00-17:00)
Õendusosakond: +372 333 1108 / +372 5562 0163

Transport:

SA Jõhvi Haigla ei osuta patsientide transporditeenust.
Transporditeenuse eest hoolitseb partner Med.Transport OÜ.

Transpordi tellimisel on vajalik teenuseosutajaga läbi rääkida kõik transpordiga
seonduv, kaasa arvatud:

  • patsiendi kaal
  • kas ta vajab ratastooli- või raamitransporti
  • lisahapnikuvajadus
  • kust, kuhu ja millal transporditakse
  • mitmendale korrusele jne

Transporditeenus on tasuline, tasu määrab teenuseosutaja.
Patsiendi turvalise transportimise eest vastutab teenuseosutaja.