Koduteenused

Koduteenused on isikule kodustes tingimustes osutatavad teenused, mis aitavad tal harjumuspärases keskkonnas toime tulla.
Koduteenusteks on koduabiteenus ja isikuabiteenus.
Teenuse eesmärk on isiku abistamine kodu ja isikliku eluga seotud igapäevaeluks vajalike toimingute sooritamisel ja asjaajamisel, et aidata kaasa elukvaliteedi säilitamisele ja parandamisele harjumuspärases keskkonnas ja väljaspool kodu.

Koduteenus on mõeldud isikutele, kellel on terviseseisundist, tegevusvõimest või elukeskkonnast tulenevalt kõrvalabi vajadus kodustes tingimustes igapäevaeluks vajalike toimingute sooritamisel ja väljaspool kodu asjaajamisel.

Koduteenuse tegevuste käigus osutatakse inimesele kodu– ja isikuabi teenust.

Teenuse kirjeldus:

Abistamine igapäevaeluks vajalike toimingute sooritamisel, välja arvatud füüsilist kontakti vajav abistamine, mis sisaldab:

  • eluruumi koristamine isikule kuuluvate vahenditega ühe isiku kohta kuni 51 m2 või 2toaline korter
  • riiete hooldus ja pesemine pesumajas või linnaosa sotsiaal- või päevakeskuses
  • kütmisabi
  • toiduainete, ravimite ja majapidamistarvete toomine lähimast müügikohast
  • terviseabi korraldamine
  • ühekordne asjaajamine
  • Isikuabiteenus– abistamine toimingute sooritamisel, mis nõuavad hooldatavaga füüsilist kontakti
  • abistamine pesemisel
  • abistamine riietumisel
  • abistamine söömisel
  • abistamine liikumisel
  • abistamine tualetis käimisel
  • abistamine mähkmete vahetamisel

Koduteenuse sisu ja osutamise aeg määratakse kindlaks lepingus koostöös teenuse kasutaja ja koduteenuse osutajaga.
Koduteenuse lepingus kokku lepitud teenuse sisu ja mahtu muudetakse vastavalt vajadusele.

Teenuse taotlemise ja osutamise protsess

  • Teenust vajav inimene või tema seaduslik esindaja lepib teenuse osutajaga kokku teenuse osutamise algusaja, koha ja mahu.
  • Teenuse osutamiseks sõlmitakse leping, mis muu hulgas hõlmab ka teenuse finantseerimist.
  • Teenuse osutamise alustamisel teavitatakse isikut suuliselt või kirjalikult tema õigustest ja piirangutest teenuse saamise ajal, sh kaebuste esitamise võimalustest ja korrast, kui isik on võimeline öeldut või loetut mõistma.
  • Kui isik ei ole võimeline öeldut või loetut mõistma, teavitatakse isiku õigustest ja piirangutest, sh kaebuste esitamise võimalustest ja korrast, isiku seaduslikku esindajat.

Lisainfo ja broneerimine:

Telefon: +372 333 1100
E-post: registratuur@corrigo.ee